En toppen dag i Borås!

Det blev en hel dag i Borås. Vi besökte Leos lekland eftersom det var så dåligt väder. Var hur bra som helst och barnen trivdes. Kan jag verkligen rekommendera om man åker till Borås eller har vägarna förbi.
Vi var där i några timmarna, hann även med en lunch där.

Efter att barnen lekt av sig åkte vi hem till fam Anneling.
Jag och Louise åkte och titta på Nelly.com outlet och komprecis vid stägning men hann ändå att köpa två par skor.

Dessa för 169 kr och

Dessa för 108kr
Så ännu ett par skor till samlingen.
Vi ska bygga upp hyllor, så att jag kan ställa mina skor där:)
Efter vi hade varit där, åkte vi hem igen. Då det blev tapas till middag, mycket gott!
Barnen var trötta så vi åkte hem vid 21.00 tiden.
Verkligen en lyckad dag!

Får se vad vi hittar på idag, ska nog greja lite i trädgården hoppas på fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0