Helg i Skövde

Nu är jag hemkommen från Skövde och tänkte avsluta dagen med att skriva några rader här.
Nu är det mesta bakat och fixat inför Tuvas kalas i helgen, då hon fyller 3 år på Torsdag.
Skönt att ha det gjort, tack vare min snälla mamma som hjälpte mig.

Vi hann även att besöka äventyrsbadet i Skövde som var riktigt bra och fräscht.Imponerad, kan jag verkligen rekommendera passar alla åldrar.

Passa även på att handla lite kläder till barnen som var på halva reapriset det mesta och även lite kalaskläder.
Har fått gjort en hel del!!!



Imorgon ska jag åka och fixa pass börjar närma sig Thailand resan. Drygt 5 veckor kvar.
Sen ska jag TRÄNA!! Måste komma igång med det igen. Såhär lat brukar jag aldrig vara, SKÄRPNING!!
Men nu väntar sängen..Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0