Mys med familj!

Igår mötte jag upp min mamma och två systrar på centralen vi hade bestämt för en tid sedan att boka in på hotell och bara umgås vi fyra det är inte så ofta det händer numera.
Vi tog en promenad till Hotell Panorama där vi checkade in, gick ner till affären och köpte med lite mat för att ta med upp på rummet. Blev en lugn kväll med en massa prat.
Gick upp rätt tidigt idag för att avnjuta hotellfrukosten för att sedan gå till spat för att bada bubbelpool.

Ser lite morgontrött ut!!

Satte oss i pollen utanför, riktigt skönt!!

Efter det så begav vi oss till bowlingen då jag fick spö av alla jag kom alltså SIST!! Men det bjuder jag på.


Efter det så åkte vi hem och firade mini julafton då vi inte kommer att ses under julen.
Så det blev lite julklappar. Jag fick bla  klättersele och presentkort på nybörjarkurs så nu ska jag börja klättra!
Spännande....


Många fina julklappar blev det..Ett bra slut på två mysiga dagar!! Älskar er!!
Nu väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0