En ovanlig Lördag!

Idag som vanligt att renoveringen fortsatt, för mig lite lugnare då barnen kom hem igår,,MYS MYS!
Vi har tilläggs isolerat väggen i köket samt satt gips på, fönstrerna är som gott klara så det går framåt:)
Annars en lugn dag!
Har varit så underbart väder så man har lyckats få lite färg.

Började även med Cambridge kuren i Måndags och är snart inne på min sjunde dag, har redan gått ner 6kg "Lycklig"
ska i alla fall köra ren kur till nästa helg, sen blir det att trappa ner! Och börja äta "riktig" mat!
Har gått bättre än jag trott att bara leva på milkshake/soppa, faktiskt väldigt goda!
Så blir det till att börja träna igen, så man får fram sina magrutor igen, hihi!



Då var det Söndag snart, fattar inte var dagarna försvinner.
På Måndag får jag finbesök från Skövde!
Godkväll!

Kommentarer
Postat av: marica

6 kilo på så kort tid,, låter ju underbart... äter man bara soppor då? Hur länge håller man på?

Fina barn du har <3 Kram Marica

2010-07-06 @ 22:22:47
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0