Helt underbara dagar i Skövde!

God kväll!

Tänkte skriva lite innan jag går och lägger mig. Kom hem från Skövde idag efter att haft 4 underbara dagar.
Åkte till Skövde i Måndag då vi tog det rätt lungt med lite eftermiddags bad uppe vid simsjön!
På Tisdagen var det växlande med regn så vi gick till Baltazar ett lekställe med pyssel, spel, bilar mm det var väldigt uppskattat. På kvällen gick jag och syster ut på ett glas vin och tjata lite.
Igår Onsadg åkte vi till Hjo där dom har utomhusbad där vi var mestadels av dagen.


Tuva älskar att bada så det bara lyste i hennes ögon. På kvällen träffade jag Jenny för en fika, då vi inte hade träffats på väldigt länge.
Idag besökte vi fåglarna och matade dom med lite bröd samt lekte i lekparken. Dagarna har gått väldigt fort men jag njuter av varje sekund att få vara med mina barn och se hur glada och lyckliga dom blir:)
På vägen hem idag besökte vi min mormor och morfar.
Imorgon är det fredag igen! och tillbaka till verkligheten vi får se vad som händer.
God Natt på er alla Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0