Tisdag

Idag åkte mamma iväg till nästa anhalt, hon och Jimmy skulle till Halmstad i ett par nätter.
Vi har bara umgåts och tagit det lungt, idag blev det en vändat till Ikea där vi åt lunch inte jag men dom andra eftersom jag går på cambridge:P
Jimmy har hjälpt till att sätta upp en hylla och krokar i Tuvas rum, det blev riktigt mysigt snart börjar hennes rum bli klart också bara lite småfix kvar.


Nu på kvällen drog vi iväg på en picknik i skogen med kaffe och smörgås vid vår lilla sjö!
Barnen tröttna så det varade inte länge.




Imorgon laddar jag för vägningen och för att se resultatet på hur mycket jag har gått ner...
Även en tårtbit blir det för Tuva hemma hos Michelle då hon fyller 3 År!!!
Så vi måste hitta en present imon. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0