Lördag!

Då har halva dagen gått, fick en liten sovmorgon i morse, så man känner sig någolunda pigg idag.
Igår som sagt var jag på POP rean men hittade bara två mössor till Melwin som jag tyckte om.
Och ett par skor till mig på rean.
Efter det åkte vi till Ikea där vi numera är stammisar. Köpte hyllor och spegel till toaletten och andra tillbehör.
Just nu grejar Hase med den. Så n är det inte mycket kvar.
Efter barnen somna igår tittade vi på konserten För kronprinssesan Victoria och Daniel, tyckte faktiskt den var bra.
Kom några tårar i ögat, särkilt när låten Utan dina andetag kom, då jag och Hasse hade den på vårat bröllop.

Här ett liten förebild på toaletten innan den blir helt klar..Fler bilder kommer sen.


Ha en bra Lördag! Nu ska jag rensa min garderob, så jag vet vad jag behöver köpa in.
Kram

Kommentarer
Postat av: cecilia

skit skygga skor! och på rean tom! Grattis till dom >:)

2010-06-20 @ 09:17:30
URL: http://mammatillleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0