Midsommarhelgen!

Midsommaren har varit mysig, Vi firade Hasses pappa på Fredagen och närmare 35 pers var vi. Festen började vid 15.00 då alla gäster kom. Det var både tipsprommenad och tävlingar, och mitt lag vann såklart.
Mat och en massa dryck. Stämmningen var på topp.
Tuva hade på sig sin fina sverigeklänning och var så stolt. Plockade även prästkragar och gjorde en krans.

Tyvärr hittade jag ingen sjömansdräkt till Melwin så det fick bli en vit skjorta, väst, slips och ett par shorts men söt var han.
Dessa dagar har gått väldigt fort, igår tog vi det lungt hela dagen och det slutade med att jag gick och la mig redan vid halv nio och det hör inte till vanligheterna. Men skönt var det.

Idag har vi haft besök av Fam Holming och Fam Carneby. Har hunnit att fixa här hemma och nu ska jag och Hasse ut och tvätta bilen. Hasses första semester vecka börjar imon, då han bara har en vecka nu och tre veckor senare.
Så nu börjar köksrenoveringen...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0