Midsommarkläder inköpta

Idag började dagen med en joggingtur med Melwin i barnvagnen efter jag lämnat Tuva. Handlade och lagade lite mat, idag blev det ugnsbakad falukorv med potatis. Brukar göra så mycket som möjligt på förmiddagen sen blir det minskad energi.
Var inne och köpte Sverige kläningen till Tuva som hon ska ha på sig på Midsommar då även hennes farfar fyller 60ÅR. Hon kommer bli så fin min lilla prinsesa!


Köpte även kläder till Melwin, En tröja i blå/vit randigt och blå/vit randiga shorts och ett par gulliga skor ville ha lite marin/sjömans tema på honom. Kommer kort på dom efter Midsommar.
Dessa shorts blev det har tyvärr ingen bild på tröjan. Sen köpte jag lite annat på rean också.

Nu ska jag slappa resten av dagen, det är jag värd! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0