Resfeber.....

Nu börjar resfebern träda i kraft. Har packat det mesta, ska gå igenom det sista!
Väntar på svärföräldrarna ska komma om ett par timmar.
Har även lite ångest att lämna barnen i två hela veckor inte för att jag litar på dom utan om något skulle hända!!
Fast som många säger att det kan lika gärna hända något när man är hemma.
Nu ska vi bara njuta och ta det lungt. Bara jag och Hasse!! kommer kännas tomt utan barnen men ska bli helt underbart efter detta året med renovering, bröllop man får ju ändå inte glömma att detta är våran smekmånad.

Åker hemifrån 9.30 och flyget till Amsterdam avgår 12.30 där vi får vara i några timmar, för att sedan flyga vidare till bangkock och därefter till Koh suami, vi kommer bo på chaweng beach.

Ikväll ska jag mysa och gosa med mina underbara barn!!! Älskar er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0