Träningen

I morse ställde jag klockan på kl 05.00 för att ställa mig på cross-trainern.
Träningen börjar gå riktigt bra.
Har gått ner 5kg och känner mig riktigt nöjd.
Nu är det bara att köra på och känner att jag har mycket energi.
Träning för mig är en viktig bit och man mår så mycket bättre:)
Efter två graviditeter så ändras kroppen väldigt mycket. Men känner att jag börjar komma i form igen.
Man behöver liksom inte träna  flera timmar om dan, utan 30-45 min om dagen räcker gott och väl.
Så kämpa på!!! Jag mår i alla fall BRA av det:)

Kommentarer
Postat av: Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

Denna gången var det mikrobiologi och vårdhygien

2010-09-17 @ 11:54:14
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Madelene med Johannes & Siri

GÖTT!!! Duktig är du! :) Jag tränar också på cross-trainer på gymmet. Men nu när jag börjat med Viktväktarna händer det ÄNTLIGEN grejer. Minus 2 kilo på 1½ vecka är väl inte så pjåkigt va!? ;) Dessutom älskar jag mina nya matvanor och har insett hur FEL jag åt innan. Nu känner jag äntligen att det är realistiskt att gå ner till det jag vägde innan barnen kom till!

Heja oss!!! KRAM

2010-09-17 @ 14:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0