Fredag

Idag började min dag 05.15 eller rättare sagt Melwins dag så det var bara att kliva upp...
Så jag passade på att städa samt storhandla inför helgen. Allt var klart innan 9.00.
Efter det åkte vi till Mölndals centrum och handlade doppresent samt ett par nya skor till mig.

Dessa blev det inte så praktiska med tanke på färgen, men går att tvätta.
Efter det åt vi lite lunch och hälsade på Hasse på jobbet.

Så nu är vi hemma och tar det lungt för mig väntar det träning när Hasse kommer hem och ev lite grill ikväll!

Imorgon blir det Liseberg samt grillning med goda vänner.

Kommentarer
Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

åh jag som står i valet och kvalet om jag kan köpa vita converse..... SÅ FINA

2011-04-29 @ 15:24:05
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0