Fredag

Godmorgon!

Fredag igen!
Igår jobbade jag då vi tog en tur till bibblan och lånade lite böcker var riktigt tråkigt väder så vi skyndade oss hem.
Blev mycket lek inne igår.
När Hasse kom hem åkte jag och träna blev kondition och styrka så idag blir det vila. Efter det gick vi på garaget för rensning så nu är det fixat. Bytte även Melwins säng mot en större. Min lilla bebis som har blivit så stor.

Idag ska vi besöka Fam Kyhlberg på lite fika och lek efter det blir det äventyrsbadet i Åby alltså en mysig Fredag.
Inget jobb för mig i helgen utan det väntas kalas, träffa vänner och såklart Hasse födelsedag i morgon fyller hela
38 år. Ha ha dax att byta kanske!!?? Nä jag är nöjd!

Ha en bra Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0