Lördag o Söndag

Hej!

Var riktigt mysigt igår, började med att vi satte på bergakungens uteservering och åt varsin bakad potais med räkröra var riktigt gott. Sen blev det bio.

Tyckte den var ok filmen hade ett bra budskap!
Efter bion var det meningen att vi skulle äta middag men after allt gott på bion var ingen direkt hungrig,
så vi gick till incontro och tog var sin öl, men som trötta småbarnsföräldrar blev det bara en öl och beslutade oss för att åka hem. Inte direkt som vi hade planerat men en mysig kväll ändå.
Räcker att komma hemifrån en liten stund bara vi två.
Barnen hade skött sig galant.

Detta fick vi på vårat bröllop så nu ett år efter var det att korka upp:)

Idag har jag städat lite och varit ute i det fina vädret.
Nu på eftermiddagen var jag och mina systrar och klättra på klätterdomen, min kropp är helt död nu att det kunde vara så jobbigt men allt handlar om teknik och det är inget jag hade direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0