Påskhelgen!

Då har den långa ledigheten börjat. Min mamma kom igår kväll och sov över för att sedan ta med sig barnen till Skövde i morse har varit väldig bortskämt med barnvakt det senaste men det går i perioder. Men man ska vara glad att man har peroner runt omkring sig spm både ställer upp och vill ha dom.

Så efter jag körde in dom till centralen åkte jag iväg för att handla inför kvällen då Ida o Daniel kommer hit på middag. Efter det blev det storstädning skönt att ha det gjort.
Ska iväg sen och lämna bilen på besikting så Hasse är ute och tvättar bilen nu:)
Själv skulle jag kunna tänka mig att gå och lägga mig är seg och har sovit lite dåligt inatt, förkylningen har spökat lite inatt samt att båda barnen vaknade. Kanske skulle passa på nu när man har chansen till det.

Imorgon blir det fix i trädgården om det blir fint väder samt åka och titta på September som uppträder på trädgårn.
På Lördag åker vi till Skövde för att fira påsk och äta en massa go mat.

Där stannar vi tills på Måndag så några toppen dagar väntas framöver!
GLAD PÅSK på er alla! Kram

Kommentarer
Postat av: marica

Antar att du har fullt upp men i sommar får ni komma till Hjobadet så att vi kan bada och umgås :) Kram o Glad Påsk!

2011-04-21 @ 15:46:42
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0