Helgen!

Gokväll!

Har ni haft en bra helg?? Tycker att denna helgen har gått ovanligt fort...
Kom hem från Falkenberg idag, var och kolla på

Pang på pensionatet

Jag fick äran att gå medans Hasse var hemma med barnen. Var med hans föräldrar samt deras vänner.
Har varit och kollat på dom förrut måste säga att det var riktigt bra!



Har även hunnit att fixa här hemma med dessa bokstäver som jag har velat haft länge, så nu var dom på rean då passade jag på.
Ett litet målarprojekt:


Resultatet blev såhär:

Har även lämnat tyget till svärmor som ska sy nya gardiner och kuddar.

Tuva har fått nya princess möbler, numera är det bara princess och Hello Kitty som gäller.
Själv Tycker jag inte om när det blir för mycket!
En mycket glad Tuva i alla fall:)


Nu planeras det även ett  4 års kalas för henne och såklart är temat princess.
Hade tänkt att göra princess cupcakes..
Så jag tittade runt lite på nätet och hittade en massa insperation.


Sen är det även Melwins tur att fylla 2 år.
Märks att han är kille i alla fall.
Bara bilar och traktorer som gäller. Så vi hade tänkt att ge honom någon form att traktor i present.

Eller en balanscykel


Blev förresten inget husvagnsköp i helgen men vi spanar vidare, har varit och tittat på två i helgen.
Tuva är kvar hos farmor och farfar för dom skulle titta på någon teater med Astrid Lindren.
Så ikväll blir det mys och filmkväll!!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0