Husvagns letande

Fyy fan det var det värsta jag har varit med om...va och tittade på en husvagn idag, fort han öppnade dörren kom en stank av mögeldoft ut.. känner inte folk det??? Förvisso så var det en ung killle som hade fått den av sin svärfar men åndå?????
Försökte vara lite trevliga men såg på Hasse med en gång att han bara ville därifrån, haha man får se och täffa mycket konstigt folk.
Vi fortsätter vårat letande...
En dag så hittar vi den "perfekta"

Idag har det annars varit en lugn dag, gick en promenad till willys och handlade, åt lite lunch.
När Melwin somnade ställde jag mig på cross-trainern och körde även lite mage och armar.
Just nu känns täningen riktigt bra...Är på G nu..ha ha har ju ett år på mig till Beach 2012, here i come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0