Onsdag

Hallo!

Har ni det bra??? Här går dagarna fort, igår passade jag på att laga lite matlådor, skönt att ha lite i frysen.
Det blev köttbullar, pannbiff och k-sås.


På kvällen tränade jag body combat, kändes i kroppen att jag hade kört body pump dagen innan så idag blir det vila.

Idag åkte jag och barnen till köpcentret 421 och handlade lite kläder på Hm, dom hade fått in så mycket snyggt.

Tröja och byxor till Tuva

Ett par byxor till..

Två tröjor till Melwin

Två par byxor till melwin

Vantar som han valde själv:)

Hello Kitty borste till Tuva som hon valde själv.
Även tröjorna barnen har på sig på bilderna nedan.

Efter lite shopping åkte vi till lekpalatset och busade!!!



Onsdagar är våran renoveringsdag, så idag ska vi måla fönster!!

Ha en bra dag alla:) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0