Helgen och 2 Advent!

Godkväll!!

Jag och Hasse har varit barnfria hela helgen, farmor och farfar undrarde om dom fick ta med sig dom till Falkenberg!
Passade oss jätte bra då vi har gejat och satt upp dom sista listerna här hemma. Sånna saker har tedens att bli kvar.
Har även rensat och kastat här hemma.

Nu ska vi fokusera oss på tvättstugan en hel makeover!! Vi har en rätt stor tvättstuga så vi hade tänkt att ha mycket förvaring där..

I fredags kväll var jag och besökte min vän Hanna som har flyttat i veckan..Hjälpte även till att packa upp lite.
Fick med mig en hel del därifrån

Kläder till Tuva för flera år framöver,

Och skor!!
Jag har haft turen att få ärva en hel del kläder och leksaker till barnen.
Så till Tuva har jag inte behövt köpa allt för mycket!!

I fredags gjorde vi en gran av barnens händer

Visst blev den fin??

Annars en lugn 2 adevent med mys!!


Imorgon blir det nog en till tur till Ullared för att köpa de sista julklapparna!
Imorgon ska jag även börja träna efter ett litet uppehåll. Hoppas verkligen min förkylning släpper!! Är så trött på det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0