30 års festen!

Tack alla för en väldig lyckad kväll igår!! Och tack för presenterna.
Nu är det drygt ett dygn kvar tills jag fyller 30år.
Den 7 Feb kl 21.21 föddes jag!!

Bilder från festen kommer senare då min syster hade ansvaret för fotograferingen.
Kan tänka mig att det blev många roliga och knasiga kort igår!!!!

Presenter jag fick var:

Soda stream
Presentkort hos en frisör
Presentkort  på massage och ansiktsbehandling
Ring
Armband
Presentkort på Åhlens så jag kan köpa ID smink.
Granitbaksten
Köksknivar
Blommor
Vin

Jag bjöd på:
Mousserande vin med oststänger
Chilli con carne med tzatziki och nybakat bröd
Glass med tillbehör
Snacks

Nästa helg kommer släkten för att fira mig!

Nu blir det att softa i soffan resten av kvällen!!
Barnen kommer imorgon...Längtar!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra presenter du fick! Mer idag kanske ;) Grattis!

2011-02-07 @ 09:26:31
URL: http://mammatillleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0