En mysig Lördag!

Dagen började med att jag och Hanna åkte till frölunda torg hade tänkt att handla för mina presentkort men hittade inte det jag ville ha:

Detta sminket älskar jag som åhlens tyvärr inte hade.


Sen skulle jag köpa lite kläder men hittade inget, hittade istället

Till Melwin

Även denna till Melwin


Passade även på att äta en lunch i lugn och ro för en gång skull...en riktig mysig förmiddag!

Sedan kom Hanna och Anton hem till oss då vi gick en promenad i solen och besökte lekplatsen.
Nu blir det soffan och titta på melodifestivalen:)

Kram:)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fina mössor! ID sminket sägs ju vara skit bra! Lite dyrt bara, men en dag så ska även jag inhandla :) Kram

2011-02-21 @ 09:51:45
URL: http://mammatillleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0