Måndag igen:)

Ny vecka nya möjlighteter eller vad är det man brukar säga.
Undrar förresten vad jag gör uppe när barnen sover?? Händer ju inte så ofta att Melwin sover så länge.
Han har blivit dunder förkyld och hållit på i natt så där har ni svaret:)
Själv sitter jag och dricker morgon kaffet. Funderar på vad man ska göra idag??
Blir nog en promenad i alla fall bort till affären och kanske ikea.
Storstädade huset igår riktigt skönt att få det gjort. Tittade även på Solsidan som alltid är lika bra efter det blev det Big Brother men näää jag vet inte det är lite utskötat. Kommer väl säkert titta på det nån gång ändå men..

Ja ja ha en bra dag alla! Kram

Kommentarer
Postat av: marica

Jag är så imponerad av att du verkar vara så pigg! Du är ofta uppe tidigt (jag sover så länge jag får men är ändå aldrig pigg) och du gör så mycket roligt med barnen!!

När börjar ditt jobb som dagmamma? Hur många barn kommer du ha hemma?

Ha en fin dag! Här är det sjukstuga för tredje veckan nu... Kramar!!!

2011-02-21 @ 09:07:43
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0