Påskrivet..

Ja då var allt klart, börjar jobbar som dagmamma på Tisdag:)
Känns jätte bra!
Hade besök av kommunen idag som ställde en massa frågor...men allt gick bra!
Gick runt och tittade i huset! Dom tyckte jag var väl förbered:)

På förmiddagen besökte vi öppna förskolan och nu på eftermiddagen var jag med Tuva på gymnastiken.
För en stund sedan kom svärföräldrarna som ska åka till Spanien imorgon, vissa har det bra!

Så nu laddas det inför helgen, på Lörd ska jag jobba extra på mitt förra jobb ska bli jätte roligt!

Just nu firas det med ett glas rött!!!!



Kommentarer
Postat av: Amy-23 & 3 barnsmamma!

wiiihoooo

2011-02-24 @ 22:04:58
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0