Onsdag

Sitter och avnjuter en kaffe efter träningen och väntar på att maten ska bli klar.
Idag blir det ugnsbakade kycklingklubbor och en massa grönsker.
Melwin ligger fortfarande och sover och dagens lista är avklarad.
Så vid två hämtar jag Tuva hos dagmamman resten av dagen blir det en massa lek.

Igår hade jag min vän Hanna på besök, träffas inte lika ofta längre då hon har börjat att jobba en hel del.
Men mys vad det.
Tittade på sofias Änglar och insåg hur mycket man älskar sina nära och kära att man inte ska ta något för givet.
Känns oftast som man gör det..En liten tankeställare!!!

Nu börjar det även dra ihop sig till min 30Års fest och planeringen är igång för fullt.
Ska bli roligt att träffa alla igen!!
Sen är det en annan sak att man blir vuxen:P

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0