Vilken Dag

Idag har jag fått gjort mycket, dagen började med att jag och barnen bakade kladdkaka då vi sedan fikade givetvis:)
Sedan lekte vi lite och förberede middagen.
Sedan var det dags för Melwin att sova då jag passade på att träna. Sedkan åt jag och Tuva lunch.
Packade och fixade inför dopet och resan till Skövde imorgon.
Sedan blev mer lek och en långpromenad till Lindome Cenrum för att köpa grejor till bullbaket.
När vi kom hem så lagade jag middag medans Hasse satte lister.
Även hunnit med att städa.

Middagen blev Broccoli och färskost soppa med knäckebröd och tomatsallad med ägg coh sallaslök.



Kvällen avslutades med bullbak!!




Blev bullar med nutella, tyvärr hade vi inget pärlsocker hemma.

Nu sitter jag i soffan och dricker ett glas rött och tittar på Let´s Dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0