Falkenberg/skrea strand!!

Hej!

Helgen tillbringades i Falkenber igen, sista helgen innan Hasse börjar jobba i morgon!!
Börjar också att jobba men har inga barn då dom fortfarande har semester.
Tillbaka till vardagen igen och alla rutiner.


Imorgon sätter jag igång med min träning igen, och få bort allt semesterhull man har lagt på sig.
Mitt mål är att gå ner 5-6kg.
Tanken är att jag ska träna 4-5ggr i veckan även köra cross-trainern ett par ggr/veckan på morgonen.
Gå tillbaka till Gi mat som jag mår bäst utav. Syftet med min träning är inte bara att jag ska gå ner i vikt utan att jag mår så mycket bättre av det, blir piggare mm. Så nu är det bara att köra igång:)

Lite bilder från helgen:

Det blåste lite, därav min frisyr:)
Melwin leker i bakrunden!

Nån som inte ville titta upp..

Tuva älskar vattnet.

Hasse.

På kvällen åt vi plankstek med spritsad potatismos/oxfilé/sparris m bacon/ tomat och beasås.


Riktigt gott!


Barnen åt korv med mos.

Idag landade vi hemma och har packat upp.
Nu tillagas det tacos här hemma.

Mys nu resten av kvällen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0