Lördag

Hej Hej!..

Idag har det verkligen varit underbart väder har varit ute nästan hela dagen!
Har även hunnit måla panel...tar ju aldrig slut, blir galen..

I Onsdags åkte vi till falkenberg och var där i två dagar, desvärre regnade det, så inge bad för oss.
Får väl bli en tur senare på semestern.

handlade dessa fina tavlor till barnens dörrar:

Till min Prins

Till min Prinsessa


Dessa till toaletterna:



Inredning är bland det roligaste jag vet, men man får ta lite i taget då man hittar något som verkligen passar.

Köpte detta hus när jag var i Skövde sist:



Börja känna mig lite förkyld, inte läge just nu känner jag!!
Det är först nu vi Verkligen kan börja njuta av semestern!

Börja titta lite på restresor till Grekland, men tar nog den resan längre fram
Annars tar vi dagen som den kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0