Veckan som varit!

Hej!

Har haft lite semester från bloggandet:)
Tänkte skriva lite vad som har hänt de senaste dagarna!! Dagane gå som vanligt väldigt fort.
Största delen av förra veckan bestod av panelbyte, allt tar ju alltid längre tid än vad man tror..men nu är vi äntligen snart klara!! Då börjar den riktiga semestern.

Själv har jag faktiskt hjälpt till och måla, det är några stycken om ska målas.



Vi har varit i slottskogen, då Tuva passade på att rida på ponnyn.



Min mamma har även varit på besök, då vi grillade och bara tog det lungt.
Hon hade köpt dessa fina träskor till Tuva

Melwin fick en stor dinousari ( eller hur det nu stavas??) men den tog jag tyvärr inget kort på me väldig populär.

Jag har även hoppat in och jobbat lite på Beckamans var en rätt lugn Lördag.
I Söndags var vi på 4 års kalas.

Tuva på väg till kalaset.

Direkt efter det fick vi besök från Norge, ett par som vi träffade i Thailand!
Så på kvällen grillade vi och pratade om en massa gammla minnen.
Dom hade aldrig varit på Ullared så vi bestämde oss för att åka dit igår...
Och vi kom inte hem tomhänta.


Brukar aldrig hitta kläder till mig själv där, men igår det blev en klänning för 149kr.

Även igår kväll grillade vi och satt och prata hela kvällen lång..tänk att man kan finna så bra vänner på en resa.
Nästa gång ska vi besöka dom i Bergen!

Kort och gott om veckan som varit...i Morgon åker vi till falkenberg..en massa bad ska det bli!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0