Några dagar i Skövde!

Hej!

Har inte skrivit på några dagar, jag och barnen åkte till Skövde i Torsdags och kom hem idag vid lunch.
Har bla firat min syster Julia som har tagit studenten, en stolt storasyster.



En rolig bild på två sura barn! Finklädda inför studenten!

Åt en massa god mat potaissallad med grillad kall kalkon och pastrami, frukt och sallad även denna jordgubbstårta som jag och mamma stod och bakade dagen innan i värmen!


Så på fredagen stod och tittade på när hon sprang ut och även kortegen!!

Lördagen åkte jag och barnen in och tittade lite i affären, hittade lite saker på Gina tricot så jag blev nöjd, handlade även med lite mat och gjorde en god kycklingsallad.


Efter lunch åkte vi till Stellas lekland och Mötte upp en barndomsvän med dotter.



Melwin passade på att sova under tiden..
Blev även lite glass.



Har även upplevt värsta åskan/ovädret i mitt liv!! Natten mellan Torsdag och Fredag!!
Kändes som hela huset skakade..Usch!

Fick med med lite roligt från mamma som jag tänkte se vad jag kan göra med???

Roliga krukor, ska plantera något roligt i dom.

Korg

En till barnstol..

En stor korg som jag tänkte ha tvätt i..

Nu ska jag fortsätta att packa upp kläderna..blir ju en hel del som man tar med sig.

Fyra toppen dagar med familj och släkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0