Måndag

Ännu en solig dag att vakna upp till:) Barnen sov till halv 8 så det var skönt!
Har jobbat hela helgen och var ute i Lördags så jag sov över hos Ida då vi ändå skulle jobba tillsammans.
Kvällen blev mycket lyckad och väldig händelserik kan man säga många skratt blev det.

Lagon partredo, strax innan vi skulle åka in till stan hade jag denna fina VITA klänninng.
Som efter en olycka på balkongen inte var så vit längre.
Satt på en stol som var halv trasig från början som gick sönder helt.
Brakade ner på golvet med det ena och andra på mig..bla mitt glas röda så det var bara byta om till en annan klänning som jag hade med mig som tur var. Blir inte alltid som man har tänkt sig. Men det var bara början av kvällen.....:P En riktig lyckad kväll.
Sen var det mindre roligt att jobba dagen efter men det gick bra.

Så idag har jag fått gjort mycket varit och handlat mat, besökt Ikea och varit på plantagen och köpt blommor som jag och Tuva har planterat.



Ikväll blir det träning s- coreball...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0