30 års fest!

Godmorgon!

Lördagen i sig var väldigt lugn både jag och Hasse vakande tidigt när man väl kan få sovmorgon!! Man är inställd som en klockan efter barnen. Men vi låg kvar i sängen en stund och bara va och pratade det är inte så ofta det händer..Vi vuxna behöver ta hand om varanndra ockå..lätt att man glömmer bort varanndra i all hastighet nu när man har fått barn.
Gick upp och åt frukost i lugn och ro, bara det är ju lyx, man uppskattar andra saker nu förtiden!!!

Hasse fixade lite upp på vinden då vi snart ska tilläggsisolera där uppe..
Åt lite lunch sen gick vi faktiskt och sov middag var så skönt!!
Vid 18.00 beställde vi en taxi till kalaset där vi firade Veronica som fyllde 30år.
Det blev mat och dryck samt tårta, förkylningen håller i sig fortfarande så för mig blev det väldigt lugnt.
Men trevligt var det..nu längtar jag ihjäl mig efter barnen som vi snart ska åka och hämta.
Man kan inget mer än säga att man är grymt bortskämd med barnvakt och barnen älskar att vara där.
Idag blir det även en tripp till Ullared!







Maten på festen!! Jätte gott!

Ha en bra dag och gratta alla mammor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0