Fredagkväll!

Godkväll!

Nu känner jag mig som en ny människa!! Att man inte går och får massage och ansiktsbehandling oftare...
Har legat still i över 2tim och bara njutit..
Som mamma och det livet jag lever känner jag att man behöver få lite egentid,  bara vara för sig själv och göra något som man verkligen själv vill göra. Bara för att man skaffar barn behöver man inte glömma bort sig själv. Om jag mår bra, blir jag också en bättre mamma.
Att bara komma hemifrån och träna nån timma gör att jag mår bättre, orkar mer och blir en gladare människa!
Jag tycker i alla fall att alla ska unna sig egentid då och då:) Nog med det.

Sitter nu med ett glas rött och köpte med mig lite gott hem bla denna:


Imorgon är det markanad på schemat!

Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0