Fredag

Här har man gått och blivit dunder förkyl..jag är den enda med i familjen! Så igår kväll blev det inte många knop gjorda..är inte van att ta det lungt men ibland måste man. Har kännt mig trött så det var väl det här som låg i kroppen.
Har stoppat i mig några alvedon idag och i morse begav vi oss till lekpalatset och träffade upp några vänner, efter en massa lek o bus gick vi till Ikea och åt lunch..tre lunch för 48kr!!!
Köpte även 5 nybakade kanelbullar för 20kr...
Dett handlade jag:

För att ha på bänken i hallen!

Ikväll ska vi träffa Ida och Daniel och bara ha en myskväll med lite plockmat!!!
Barnen åkte precis med sin farmor och farfar då vi även imorgon ska på 30 års fest, känns som det är väldigt mycket nu!!
Ha en bra kväll...

Lite bilder:


Glass är gott!!!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0