Mysig helg i Skövde!!

Godkväll!!

Då var det 1 Advent och storm ute!!

I Fredags hade vi besök av tre älgar i våran trädgård, var ute en sväng då vi kom hem och gick in i sovrummet, utanför stod det 3st älgar..
Tyvärr var mamman väldig skadad så allt slutade med att det kom jägare hit och sköt mamman och klaven, "mormorn" lät du leva kan tänka mig att hon inte var så glad sedan.

(tyvärr inga bra bilder genom fönstret)


Senare åkte vi hem till mamma i Skövde, kom dit och åt middag, drack lite glögg och myste. Jag åkte på en rejäl förkylning igen!!! Även Tuva och Melwin har har och haft feber. Så kvällen blev lugn.

På Lördagen åkte vi in till City för att titta lite i affärer, hittade lite kläder till barnen och ett par byxor till mig.

Sen på kvällen  var vi och åt julbord på Restaurang GLÄDJE!!!
En av de bästa julborden jag har ätit..De mesta gjorde dom själva från grunden annars så var de närproducerat, kan jag starkt rekommendera. Synd att man inte orkar äta så mycket som man vill.


Barnen var ute med mormor i skogen och plockade mossa, pinnar mm och skapade denna fina:


Så nu på kvällen har vi packat upp, varit och handlat mat..Så man är redo för en ny spännande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0