Studier!

Hej!!

Har varit lite väl mycket nu det sista, som har fått mig att tänka och fundera gällande mina kurser, framtidsplaner mm.
Vad som är värt!!
Visst klarar man att läsa när man jobbar samt har barn men vad vill jag prioritera??

Sitta tidigt på morgonen och läsa och bli en trött och irreterad mamma samt ta varje tillfälle man får till att läsa!! Jag har inte dom bästa förutsättningarna då jag måste kombinera allt. Om jag ska läsa, ska jag göra det 100% då man bara inriktar sig på studier.

Nää jag tycker nog inte att det är värt det..Jag trivs jätte bra med mitt jobb som jag har och känner att jag skulle kunna jobba med det i några år framöver.

Jag vet inte vad jag vill göra om 6-7år??? Då kanske dessa kurser är helt bortkassatade  samt tiden jag har förlorat med min familj!! Visst är det bra att ha framtidsplaner men kanske inte till vilket pris som helst! LÄSA hinner jag att göra när barnen blir äldre, om jag nu vill göra det! Sådeså!!

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Amy-23 år och 3 barnsmamma

Bra val Victoria! Du är en grymt bra dagmamma, kör på det fullt ut :)

2011-11-22 @ 23:05:02
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: marica

Det är bra när man reflekterar över sina val :) Hejja dig! Kram

2011-11-25 @ 15:26:30
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0