De senaste dagarna!

Godkväll!!

Dagarna bara försvinner som vanligt, precis bakat rulltårta som jag ska göra till ormtårta imorgon på Melwins kalas.
Har även varit på Oliwers kalas idag som vi även firade i torsdag med glass och marängtårta!

Och såklart fick dom hjälpa till!

Mumsigt:)

I Fredags kom Hanna och Anton på besök, var ett tag sedan vi träffades.
Hanna passade även på att klippa Melwin.

Fick muta med en klubba..så att han satt stilla en liten stund.

Tuva gjorde sig även fin!! Att man kan va så "flickig"

Idag kom även Hasses föräldrar på besök. Satt i solen och drack kaffe, har varit riktigt fint väder hoppas det håller i sig.
På morgonen var jag ute på en promenad för att friska upp huvudet inför testet jag gjorde i fm..fick resultatet nu ikväll och jag blev riktig nöjd får jag säga.
Har även hunnit fixa i trädgården.

Ida och Daniel kom även på besök har inte träffat dom på länge heller så det var jätte kul.
Dom hade jätte mycket att berätta om sin USA resa som dom har varit på i 1mån, hade med sig lite presenter samt lite som jag hade beställt.

Så nöjd! Tack Ida och Daniel.

Nu ska jag bara ta det lungt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0