Mitten av veckan!

Godmorgon!!

Onsdagar är heliga för mig!! Inget plugg och ingen träning! Alltså min Vilodag från allting.
Så idag känner jag mig pigg och redo för en ny dag!!
Frukosten blev en banan och Mango smoothie!!

Det har fungerat bra med maten och ger gärnet!! självkart ska man få unna sig också, men det får bli på Lördagar:) Precis som för barnen!

Igår invigde vi dom nya färgerna, resultatet blev så här:

Mycket vacker! Som tur har vi inte gjort ordning i våran tvättstuga, så det är numera våran "verkstad"

Igår planterade vi även våra lökar, blev en massa tulpaner, ska bli intressant till våren hur blommorna är placerade!

Nu väntas öppna förskolan!! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0