Campa/ Ullared

Godmorgon!
Min Måndag började kl 05.00 satte mig och läste innan alla i huset vaknade, jag är en morgonmänniska som tur är och min hjärna fungerar bäst på förmiddagen! Sen vill jag hinna med så mycket som möjligt.
Helgen som varit har beståt av campinglivet, och väldigt positivt måste jag säga!! Har varit jätte mysigt.
Skönt att komma hemifrån, bort ifrån alla "måsten" och bara vara..
Vi åkte ner på fredagen och var framme på campingen vid halv 5..boade oss och satte upp förtältet, som tur fick vi hjälp av Hasses föräldrar samt en man som gick förbi.
Måst säga att "campingfolket" 'är väldigt trevliga samt hjälpsamma.
Hade gjort en pastasallad med kyckling, ägg o avoccado och cileslaw som vi åt på kvällen. Tog oss även ett glas rött.
Fullt igång med förtältet.
Tuva och Melwin tittar på film och äter godis!!
Herr Hegårdh
Mys inne i förtältet.
Man lärde sig väldigt mycket på denna helgen, saker som man behöver, vad som fattades..mm
Barnen somnade efter en händelserik kväll.
Lördagen börjades med en god frukost och sedan vidare till Gekås, var rätt mycket folk men blev en hel del shoppande. Går lixsom inte shoppa "lite" där.
Tillbaka till husvagen och tog det lungt.
Tog en tur själv igen till Gekås utan man och barn..gick där i lugn och ro..
När jag kom hem grillade vi lite..kyckling...
Vi gick och dushade och tog det lungt resten av kvällen..
Blev även en film i husvagnen.
Söndag dax att packa ihop allt, det tar ju sin lilla tid..kom till slut iväg.
På hemvägen besökte vi ett par vänner i Frillesås, som bjöd på lättre brunch, blev även ett dopp i vattnet.
När vi kom hem hade vi en hel del att packa upp...
Men väldigt nöjda efter en mysig helg!!!

Kommentarer
Postat av: cecilia

ser jättemysigt ut! Vi vill oxå köpa husvagn till nästa år.. Vad fick ni ge för eran? Kram

2011-09-05 @ 10:35:37
URL: http://mammatillleon.blogg.se/
Postat av: marica

Låter mysigt! Du är verkligen duktig som går upp kl 5,, jag är både kvälls o morgontrött jag ;)

2011-09-07 @ 11:52:06
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0