:)

Godmorgon!

Morgonen började 04.30 med plugg, börjar närma sig för första "testet"

Igår morse kom min lilla syster Julia på besök för att stanna tills på fredag. Så hon får "praktisera" hos mig.
Var på öppna förskolan på förmiddagen där barnen lekt och pysslade.
Blev även mer lek på eftermiddagen.
Jag, Julia och barnen åkte och gjorde några ärenden.
Blev nya skor till mig.

pyjamas till Melwin som han invigde med en gång.

Även två andra tröjor till barnen som dom ska ha på sig på fotograferingen nästa fredag:)
Även en födelsedagspresent till Oliwer som har kalas på Lördag.

Sen en lugn kväll!!

Idag tänkte jag att vi skulle utforska skogen lite!!!
Ikväll blir det MRL med syster:)

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0