Helgen i Skövde

Godkväll!!

Var ett tag sedan jag bloggade, har haft fullt upp!

I helgen har vi spenderat i Skövde som har varit jätte mysigt.
Har hittat på en massa skoj.
I fredags var jag och mina systrar ute och åt på ett ställe som heter Glädje, jätte god mat me framför allt mysigt att sitta och prata det är inte så ofta man gör det.
För mig blev det buffémat:

Med ett glas rött till, unnade oss även en efterätt Pannacotta och Sobet för mig:

Julia beställde detta, kom inte ihåg exakt men chokladglass med någon chokladmousse till:


Cornelia                                                          Julia



Inte världens bästa bild men det bjuder jag på...

På Lördagen besökte vi ett Mini zoo i Tibro som var mycket uppskattat.

Snyggo!!!

Var underbart höst väder ute!

Fick hålla i marsvinen.


Idag Söndag besökte vi äventyrsbadet och var där i ett par timmar.
Var även det uppskattat. Åkte hem och åt lunch innan vi begav oss hem till Götet igen.
melwin somnade vid bordet!


En jätte mysig helg med familjen!!

När vi kom hem så hade Hasse börjat måla fönstrerna inne så nu är dom nästa färdiga, Äntligen!
Packat upp och fixat, nu ska jag sätta mig ner och läsa för i slutet av veckan kommer första provet, har även en hel del att förbereda inför kalaset på Söndag för på Tisdag fyller Melwin 2År.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0