Mysfredag!

Godmorgon!!

Morgnen började med marknadsföring och en stor kanna kaffe, väldigt intressant måste jag säga.
Det är den här boken jag läser.


Har jobbat hela veckan, jag och barnen har besökt ÖF som vi vanligtvis gör på Onsdagar, igår var vi på skattjakt i skogen men kom  hem med en massa myggbett i stället. Hamnade nere på kriminalvårdsanstalten som inte riktigt var menigen då en kvinna kom ut till oss och frågade om jag var medveten om att vi var på ett anstaltområde, spelade såklart lite dum!!!!
Så det var bara att traska därifrån....

Har även kommit igång med träningen igen efter förkylningen, skönt!!
Men känns i hela kroppen efter två veckors uppehåll.

Idag ska vi ha en mysdag,  kanske åker till Lekstan i Sisjön. då Hasse troligen slutar tidigare idag.


Vi får se vad dagen har att erbjuda??

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0