Fredag..

Goddag!!

Måste börja tacka alla som har stöttat mig och skrivit fina ord ang min diabetes.
Den första veckan har gått jätte bra. Som sagt inte så stor omställning med mat utan att mer kunna hålla blodsockret i balans. Men har faktiskt gått över förväntan. Har tagit det lungt med träningen första veckan, då man måste ha lite mer koll. Men på Måndag kör jag igen.

I förmiddags var vi och åkte skridskor igen, jätte mysigt! Det går framåt tur att vi har sjön så nära. Efter det så gick vi hem och åt lunch för att sedan åka och storhandla. Handlade även till släktkalaset på Söndag.
Ska bjuda på Tacogratäng och kladdkaka med grädde och bär.

Nu har vi precis ätit våfflor till mellis.
Denna fina våffla fick Hasse av mig:


Snart ska jag städa upp här hemma och även baka lite! Har några bananer här som ruttnar bort annars:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0