Sjukstugax 3

Hallo!

Ja här är det sjukstuga, Tuva har varit sjuk sedan Löördag och trodde hon hade blivit bättre igår men idag slog febern till igen, detsamma gäller Melwin. Även Hasse har varit hemma från jobbet idag och nu känner jag mig konstig i halsen:(  Så det har varit väldigt ulgna dagar!
Idag fick Tuva välja mat eftersom matlusten inte ligger på topp så blev det:

Pannkakor med grädde och sylt.

En inte så pigg kille!

Igår köpte jag även en ny (begagnad vagn) av märket baby travel som jag ska ha i jobbet.
Så nu ligger dom andra vagnarna ut på försäljning.

(Lånad bild) En liknade sådan med liggdel ifall det blir en till:P

Nu väntas en mysig hemmkväll så gott det går med alla sjuklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0