Barnfri, suschi, fotbad!

Godmorgon!!

Det är inte alltid man får sovmorgon! Sovmorgon för mig är när man kan få sova till 8, Hasse ligger fortfarande och sover. Man får passa på.
Igår kom svärföräldrarna på besök då dom frågade om dom kunde ta med sig barnen till Falkenberg.
Absolut!! Inget som vi hade planera med det kom väldigt lägligt då barnen har varit sjuka i en veckas tid.

Jag och Hasse betämde oss för att åka och handla tillbehör för att göra Suschi.


Såhär fina blev dom, gott var det också:)
Tittade även på film och jag tog mig ett fotbad!!
Det behöv inte så mycket för att man ska uppskatta det!

Idag blir det till att fixa hä hemma, handla lite och träna!! Men första ska jag fixa frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0