Lekplatsen Plikta/ Måndag

God dag!

Fortsätter och njuter att få vara med hela familjen!! Hasse är FL på Måndagar och Fredagar, då han inte har tagit ut några dagar på Melwin. Vi passar på att hitta på lite saker.
Idag besökte vi Plikta i Slottskogen, var där ett par timmar. Fanns mycket att leka och välja mellan.


Har kommit igång riktigt bra med träningen även maten men får nog bli en vilodag idag, kroppen måste få vila.
Nu utesluter jag det mesta av socker, kolhydrater men kommer självklart unna mig då och då...

Annars en lugn helg med ett par dagar i Skövde. Firade min mamma som fyllde år. Barnen fick göra tårtan!

Lite stoppades i munnen:P

Nu börjar min födelsedag närma sig, tänk att man redan fyller 31 År, Hua!!


Ha en bra dag! Får se om det blir lite pulka åkning då snön håller på att falla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0