Veckan..

Godmorgon!!

Kaffe i handen, sedan lite frukost i magen! Tänkte börja dagen med gymmet:)
Idag är det dax för sluttentamen i Marknadsföring ska bli skönt att få det gjort.

I veckan har jag jobbat men har varit rätt lungt med pyssel och lek i Onsdags var vi på ÖF, då vi gick förbi bibblan.
Dom sålde dockor från sagovärlden så dessa två fick följa med oss hem:

Pippi m herr Nillson och Totte.
Har bu och bä sen innan! Visst är dom söta??

Har blivit en hel träning i veckan och har skött mig bra med maten, efter en veckan så mår man redan bättre.
Känner att jag har mer energi och att blodsockret ligger jämt.
Älskar verkligen att träna och röra på mig!!

I helgen har vi fullspäckat schema.. återkommer:)
Börjar även planera för att göra om i tvättstugan, Äntligen!!
Ha en bra dag! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0